Majalah Natural Health Isu Januari 2016

Hai semua.

Alhamdullilah sebelum aku berenti kerja sebagai Naturopath kat Spectrum of Life Sdn. Bhd. haritu, aku dapat offer untuk contribute article untuk satu health magazine yang boleh tahan popular dalam kalangan "health conscious people".

Magazine ni memang bagi aku best sebab tiap-tiap bulan deorang akan ada tema contoh macam bulan ni pasal cara untuk turun kan berat badan. 


Kalau korang berminat untuk cari majalah ni, korang boleh cari di kebanyakan kedai buku seperti di Popular dan MPH. Setahu aku tak semua kedai buku ada. Macam aku memang beli kat Popular dengan harga RM 6 untuk 1 isu.

The Alternative Way to Lose Weight
Page 37 Natural Health January 2016 Issue


Facebook: Natural Health Magazine.

Till then.

Post a Comment

3 Comments

A N I S said…
wah menarik ^^ tak pernah pulak baca majalah ni sebelum ni
Tak popular sangat majalah ni, kalau orang dalam health atau nutrition sector, mesti kenal :D
Tengkubutang said…
Naturapath tu apa ye yani.. sorry tak berapa faham.. hehehe

FOLLOWERS